Nabídka online lekcí

Břicho

Trenér: Mgr. Petra Kadlecová Dočekalová

Úterý 16:00 - Express (30 - 35 min)
Čtvrtek 9:00 - Express (30 - 35 min) - záznam
Sobota 9:00 - Express (30 - 35 min) - záznam 2

  • Zaměříme se na všechny části středu těla. Břišní svaly rozdělujeme do tří skupin, přední - vertebrální, boční - laterální a zadní - dorzální. V našem tréninku zapojíme většinu svalových skupin systematicky. 1000 sklapovaček k viditelným břišním svalům ale nevede. Pomocí nich a cviků s vlastní vahou se jen rozehřejeme a dáme našim břišním cihličkám růstový impuls. Následně zařadíme několik hlavních cviků s vyšší zátěží a intenzitou. Kvalitní trénink pro náš sixpack jde ruku v ruce se správným dýcháním. Absolutní výdech při svalové kontrakci nám umožní naplno zatnout procvičovanou partii a tím využít větší počet svalových vláken.

    Legendy praví: "Břicho stejně, jako buchty se pečou v kuchyni", proto je důležité, co si servírujeme.

    Lekce je připravena pro dámy i pány všech věkových i výkonnostních skupin. Trénink je možné uzpůsobit Vaší aktuální kondici. Zátěž si každý zvolí individuálně. Na trénink břicha se zaměřujte přibližně 3x týdně s jednodenní pauzou.

    Express lekce 30 - 35 minut 80,-Kč.

Dokonalý zadeček

Trenér: Mgr. Petra Kadlecová Dočekalová

Úterý 17:00 - Standard (55 min)
Čtvrtek 16:00 - Express (30 - 35 min)
Sobota 9:00 - Express (30 - 35 min) - záznam
Neděle 9:00 - Standard (55 min) - záznam

Zátěž: nízká až střední
Pomůcky: gumičky
  • V této lekci se zaměříme na problematické ženské partie – zadeček, zadní stranu stehen, abduktory a adduktory (vnější a vnitřní strana stehen) a redukci celulitidy. Kombinujeme silové a kondiční cviky především na spodní část těla tak, aby se svaly stali funkčnějšími, pružnějšími a tvarovanějšími. Aerobní cvičení pomáhá zvyšovat bazální metabolismus a schopnost využívat tuky, jako zdroj energie. Tato lekce Vám zaručeně pomůže shodit nadbytečné kilogramy. Cviky provádíme s vlastním váhou a volně dostupnými pomůckami. Tento trénink je vhodný pro dámy, ale zapojit se s radostí mohou i pánové.

    Klasická lekce 55 minut 110,-Kč. Express lekce 30 - 35 minut 80,-Kč.

Funkční trénink – BodyWeight

Trenér: Mgr. Petra Kadlecová Dočekalová

Pondělí 9:00 - Express (30 - 35 min) - záznam
Středa 17:00 - Standard (55 min)
Pátek 16:00 - Express (30 - 35 min)
Sobota 9:00 - Standard (55 min) - záznam

Zátěž: střední
Pomůcky: -
  • Funkční trénink - BodyWeight, jak už název napovídá, využívá jako nástroj váhu vlastního těla. Funkční trénink je to nejlepší, co Vám fitness v posledních letech nabízí, zapojíš při něm více svalových skupin najednou. Cvičení je tedy velmi vzdáleno aktivitě v posilovně, kdy se stroje zaměřují jen na určitou svalovou skupinu, která je izolovaná od zbytku těla. Funkční trénink je rozmanitý jak pro svalstvo, tak pro zapojení mozku, rozvíjí pevnost, sílu, pružnost, pohybový rozsah a vytrvalost. Zlepšuje kardiovaskulární kondici a dochází u něj ke značnému spalování kalorií a hubnutí.

    Funkční trénink je vhodný pro každého, muže i ženy, různých věkových kategorií a tělesných kondicí.

    Klasická lekce 55 minut 110,-Kč. Express lekce 30 - 35 minut 80,-Kč.

Pevné paže

Trenér: Mgr. Petra Kadlecová Dočekalová

Úterý 9:00 - Express (30 - 35 min)
Čtvrtek 15:00 - Express (30 - 35 min) - záznam

  • Máte svaly horních končetin tak ochablé, že se zatřesou při každém větříku? Vzdáváte se i při velkých vedrech tílek a topů bez ramínek, protože nechcete ukazovat své rosolovité paže a ramena? Nebo jen hledáte další cviky pro komplexní posílení těla? Ať tak či onak, tato lekce je pro Vás jako stvořená. V naší lekci se komplexně zaměříme na svaly ramen a paží, přední - biceps a zadní - triceps. Lekce je připravena pro dámy i pány všech věkových i výkonnostních skupin. Trénink je možné uzpůsobit Vaší aktuální kondici. Zátěž si každý zvolí individuálně. Trénink paží si ideálně stanovte 2x týdně.

    Express lekce 30 - 35 minut 80,-Kč.

Problémové partie

Trenér: Mgr. Petra Kadlecová Dočekalová

Pondělí 16:00 - Express (30 - 35 min)
Středa 9:00 - Express (30 - 35 min) - záznam
Pátek 17:00 - Standard (55 min)
Neděle 9:00 - Standard (55 min) - záznam

Zátěž: střední
Pomůcky: gumičky, lehké činky nebo lahve s vodou
  • Lekce je zaměřena na posílení problémových partií břicha, hýždí, boků, stehen a paží. S využitím váhy vlastního těla nebo s dostupnými pomůckami – gumičkami, lehkými činkami při ní dochází nejen k posilování a vhodnému formování problémových partií, ale také k intenzivnímu spalování podkožního tuku a získání fyzické kondice. Lekce Problémové partie je určena pro začátečníky i pokročilé všech věkových skupin.

    Klasická lekce 55 minut 110,-Kč. Express lekce 30 - 35 minut 80,-Kč.

Silové kardio

Trenér: Mgr. Petra Kadlecová Dočekalová

Pondělí 17:00 - Standard (55 min)
Středa 16:00 - Express (30 - 35 min)
Pátek 9:00 - Express (30 - 35 min) - záznam
Neděle 9:00 - Standard (55 min) - záznam

Zátěž: střední až vysoká
Pomůcky: lehké činky nebo lahve s vodou, gumičky, židle nebo lavička
  • Pokud chceme efektivně budovat svalovou hmotu, uvolňovat v mozku endorfiny a hubnout, tak bychom měli začít aplikovat princip Silového kardia, které kombinuje posilovací cviky ve vysokém tempu. Skvělou výhodou této lekce je to, že naše fyzička, výkonost, ale i síla, se bude velice rychle zlepšovat. Při pravidelném cvičení uvidíme zlepšení po pár trénincích.

    Trénink pro Silové kardio můžeme sestavit téměř ze všech cviků. Nejde ani tak o cvik samotný, ale o intenzitu, kterou cvik provádíme. Mezi jednotlivými cviky se snažíme nedělat žádné pauzy a celý trénink zkusíme zacvičit v kuse. Další dobrou metodou Silového kardia je správná kombinace cviků, kdy střídáme dynamický cvik s méně dynamickým. Lekce je připravena pro pány i dámy všech věkových i výkonnostních skupin. Silové kardio je možné uzpůsobit Vaší aktuální kondici.

    Klasická lekce 55 minut 110,-Kč. Express lekce 30 - 35 minut 80,-Kč.

Zdravá záda - Fitball

Trenér: Mgr. Petra Kadlecová Dočekalová

Čtvrtek 17:00
Sobota 9:00 - záznam

Zátěž: nízká až střední
Pomůcky: Fitball – velký nafukovací míč
  • Aerobní lekce s velkým nafukovacím míčem – Fitballem je zaměřena na kompenzační, posilovací a protahovací cvičení, kterým zajistíme nejen zdravé a pevné záda, ale i břišní a hýžďové svaly. Hravou a zábavnou formou si zacvičí všichni bez rozdílu věku i hmotnosti. Přínosné je zejména pro ty, kteří mají chybné držení těla, trpí jednostrannou zátěží a nesprávnými pohybovými návyky. Pravidelným cvičením zlepšujeme rovnováhu těla a procvičujeme stabilizátory, které u jiných druhů cvičení nejsou běžně zapojovány. Svaly jsou posilovány nenásilnou aktivací, aniž bychom si to uvědomovali. Pouhé posazení na fitball a balancování Vás nutí zapojit svaly, které jsou hluboko uložené. Jedná se zároveň o šetrnou formu procvičování těla, kde nejsou namáhány Vaše klouby.

    Klasická lekce 55 minut 110,-Kč. Express lekce 30 - 35 minut 80,-Kč.